نوك انگشتانم نبض ضعيفي رو احساس ميكرد

امروز خيلي دنبالش مي گشتم
دستانم براي پوشاندن صورتم كوچك بود
باز هم ويرگول نيست
اما اينبار انگار ديگر تلاشي نخواهم كرد و همه تلاشم در اين شبانه روز محدود خواهد بود به مكالمه اي پر از قطع و وصلي هاي معمول در كانكشن هايي كه
no reponce to paging
.
.
.
زير لحافي از شبكه اي كم و بيش فولادين
به آسمان نگاه كردن
فقط گاهي وقت ها خيلي سخت ميشود
و من تمام تلاشم رو براي استقاده همزمان از دو نيمكره مغزم كرده ام
.
امشب رو بابا بي خيال
ليسانس و اينا رو بي خيال
غصه فردا رو بي خيال
.
هنوز چيزي در من وجود دارد شبيه به احساس مسئوليت

5 comments:

مهدی said...

آره، فقط گاهی وقت ها خیلی سخت می شود

Alfons said...

اولین دخالتی که ریاضیات می تواند در موسیقی انجام دهد از آنجا ناشی می شود که موسیقی ناشی از تکرار برخی اصوات - یا نت های موسیقی - در بازه زمان است. طول مدت نتها را می توان اندازه گرفت و به روابطی میان آنها در بازه زمان دست پیدا کرد. همانند آنچه در تحلیل ریتم های مختلف انجام می شود.
مسئله دیگر بررسی ارتباط فرکانسی میان نت های مختلف موسیقی و ارتباطات میان نت های موسیقی و زیبایی شناسی است که اغلب در مباحث مربوط به فیزیک صوت بررسی می گردد. این ارتباط همچنین می تواند به تحلیل ریاضی گونه از انواع سبک های هارمونی و یا انواع روشهای ساخت ملودی از روی موتیف مشخص و ... باشد. اما آیا ارتباط موسیقی و ریاضیات در همین حد یعنی مدل کردن رفتار موسیقی با کمک روابط ریاضی است؟

Alfons said...

پرستو
ستاره گم شد و خورشید سر زد
پرستویی به بام خانه پر زد
در آن صبحم صفای آرزویی
شب اندیشه را رنگ سحر زد
پرستو باشم و از دام این خاک
گشایم پر به سوی بام افلاک
ز چشم انداز بی پایان گردون
درآویزم به دنیایی طربناک
پرستو باشم و از بام هستی
بخوانم نغمه های شوق و مستی
سرودی سر کنم با خاطری شاد
سرود عشق و آزادی پرستی
پرستو باشم و از بامی به بامی
صفای صبح را گویم سلامی
بهاران را برم هر جا نویدی
جوانان را دهم هر سو پیامی
تو هم اگر روزی پرسی ز حالم
لب بامت ز حال دل بنالم
وگر پروا کنم بر من نگیری
که می ترسم زنی سنگی به بالم!
فریدون مشیری

Milad said...

به منم سر بزن

Milad said...

همیشه سخت می شود

خاکسترم را به باد بسپارید

خیس و مرطوب لباس زیرم و بر زمین نیمه جان سپر فرسوده ی من خشاب اسلحه ی چوبین م حد فاصل این رفت و آمد می رفتم از راه به راه از در به در